Nissan töötab aktiivselt uue tipptehnoloogilise tippklassi aku arendamise kallal, mida plaanitakse kasutusele võtta tulevikus. See aku, mida praegu arendatakse Yokohama tehases, on kavandatud massitootmiseks 2028. aastal. Selle tehnoloogia abil loodetakse parandada elektriautode jõudlust ja muuta need laialdasemalt kättesaadavaks.
Täpsemalt räägitakse tippklassi tipptehnoloogia kasutamisest, mida Nissan plaanib rakendada oma uutesse mudelitesse. Tegu on tahkisakuga, mis on suurema energiatihendusega ja seega võimeline pakkuma suuremat sõiduulatust ning kiiremat laadimist. Ivan Espinosa, Nissan’i globaalne tootearenduse asepresident, on öelnud, et seda tehnoloogiat saab rakendada erinevates autoklassides, sealhulgas sportautodes.
Tahkisakude eeliseks on nende võime salvestada sama energia väiksemas ruumis, mis on eriti oluline sportautode ja väiksemate sõidukite puhul. Espinosa sõnul võib alguses olla hind kõrgem, kuid aja jooksul muutub see tehnoloogia taskukohasemaks. See on võimalik tänu kõrgemale energiatihendusele ja vähendatud materjalikulule, mis muudab tahkisakud konkurentsivõimeliseks võrreldes praeguste lahendustega.
Üheks esimeseks mudeliks, mis saab tahkisaku, on Nissan Hyper Force, mis on elektriline järeltulija Nissan GT-R-le. Hyper Force’i kompaktne lipulaev sobib suurepäraselt uue tehnoloogia kasutuselevõtuks ja võiks olla pretsedent edaspidiseks arendustööks. Lisaks võivad tahkisakud leida rakendust ka väiksemates autodes, nagu keikarid, ja suuremates sõidukites, et maksimeerida siseruumi.
Kokkuvõttes loodab Nissan, et tahkisakud saavad tuleviku elektriautode peamiseks lahenduseks. Need akud pakuvad suuremat sõiduulatust, kiiremat laadimist ja on pikas perspektiivis kuluefektiivsed. Nissan jätkab pühendumist innovatsioonile, et pakkuda klientidele parimaid tehnoloogilisi lahendusi.